Thursday, May 15, 2008

some sweet memories...

dulu..time skolah rendah.x igt stdrd wape tp time tu bodos lg la..time blajar bahasa inggeris ngan teacher hajah nik hasnah.time dulu kt klas teacher tu slalu la suruh baca apa yg kt buku teks tu kekuat. time teacher cari orang, punye la sume tunduk. sorang pun x angkat muka ( kalo angkat muka tu kira nk volunteerkan diri la tu)..tunduk punye tunduk aku gak yg kena (kira aku kot yg tunduk tahap cipan)...hahaha...bacalah..ape susah..merangkak2x la baca apa yg ditulis kt buku teks tu. bahase inggeris..tu yg penting..sedang la aku khusyuk pronounce satu persatu dan org lain khusyuk teliti apa yg aku sebut...dengan confidentnya aku pun menyebut "my trip to malacca"...yg aku herannya suma org bantai gelak. confuse tul aku..apesal diorang gelak..teacher pun bantai gelak..."melaka mariati, not malacca"...fuh..aku dgn muka yg malu tahap gaban rase xtau nk cakap ape..budak klas aku yg cam bagus tu siap ejek aku malacca lagi...rase bodos gilerrr...sumpah time tu aku x tau nk pronounce malacca...pronounciation sama cuma ejaan berlainan...bahase inggeriss!!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home