Monday, June 23, 2008

apa yang cipan !!

1) memang budak tu nk kena lempang ngan aku..diorang main baling slipar & ngam2x kena aku..sakit ati x yah cite..dlm ati aku mak dia ada ke x, budak tu memang nk kena..senjaga cari pasal! tp aku jatuh kesian bila dengan muka seposen & serba salah dia ckp, 'minta maaf kak'..isyhh, memang kacau..

2) ada la sorang makhluk tuhan (bukan yg paling seksi), nampak muka dah cam orang alim tp entah apa yg disumpahnya. dah tau time tu jln area situ tgh jammed (sebab ada kenduri), x leh nk bawak besabar..dia menyumpah pot pet, pot pet...nak je aku cakap x bleh sabar ke pak cik (isyh, x padan ngan tua), tp aku x ckp pun..x bran..ape cerrrr?

3) orang yg bg signal nk tukar jln tetiba je.tekezut siot...kalo aku bwk lori panjang aku bedal je..hahaha...ganazzzz...

4) budak umah aku cuci baju pakai washing machine hari2x..cam no tu? sapo nk jawab? dio basuh 3 helai, 3 helai..tarif elektrik nk naik laie nih..kacauu sungguh...nubhan, nubhan...ahaks..

5) Semua barang dh naik..tq Pak lah...x sabar nk tunggu pilihanraya 5 tahun laie...

6) selalu dengar cite jantan yg c_ _ _ _..x de yg ok ke?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home