Thursday, May 15, 2008

blh percaya ke?

berita yg lebih kureng gmpar gak lah..last night i got i msg from my sister.never pick up your phone or read the message when it appear in red colour. suspen tahap gaban. ini kerana kt Indonesia 9 was dead and lately 2 orang dah mati kt Puchong..x percaya? aku pun kureng gak tp better amik langkah berjaga-jaga..at least we know what is it..ramai dah tau sbb ramai la manusia prihatin yg frwrd msg sebegini..ikutkan msg tu ada pengamal ilmu itam nak test power diorang..like santau la..tp kan dah moden..pakai hndphone utk santau orang..sape yg kena akan keluar darah la dari mulut, hidung, mata, then sakit and lastly died.seram..kawan indonesia kt opis aku pun cerita gak anak branak dia kt sana suma takut nak pick up the phone. last two week ni orang takut giler..ada handphone pun asyik off je. contoh dah banyak kt depan mata..ramai yg kene & terlantar kt hospital.just pick up the phone & say hello pun dah kena..no need to talk byk2x..lain2x jwapan kpd soalan korang, gua pun x tau..bang bil kata lu pikir la sendiri..bukan aku kata tau..bang bil yang kata..ape-ape hal pi tanya bang bil..kelakar ke? aku cerita yg betul tau..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home