Monday, December 22, 2008

aku nak menulis...

warghhh...hari ini aku ketemu dgn satu blog sorang ni yg aku amat suka gaya penulisannya...nama dia ami (ikut cerita dia la...), mak dia nama faridah (wahahaha), dia nyer post kat atas blog tuh, lari dari syurga...perghhhh..aku sgt suke gaya penulisan dia..(mintaklah dia tak terjumpa blog aku), supaya dia tidak menghentam aku....(hahaha..takut)

antara yg aku sempat cilok sesuatu yg mmg menari perhatian yg menusuk ke kalbu (cewahhh..x tahan)....

Aku sedang menunggu apokalips dari langit. Kot-kot dapat meningkatkan abiliti diri aku supaya lebih hebat. Aku tak mahu maskulin, aku mahu jadi hebat. Supaya kewujudan aku disedari. Sebagai alibi yang aku pernah hidup dikalangan mandataris. Transliterasi

giler sastera gamaknya....aku suka benarnye....satu lg..

Malam biru
siang kelam
terik bulan
matahari sabit
segikan alam, sembilan puluh darjah
kalaupun reput jasad
geometri-lah cuma
kerana empat
empat lagi nanti
destinasi halus lutsinar

patahkan pensil koyakkan kanvas
berhenti melukis
aku takut jadi ternama


aku rase macam a samad said pun ada...(wahahah...)

doakan agar dia tak jumpa aku kt sini.....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home