Tuesday, June 23, 2009

my name is 'KO'...not 'OK' tau........

aku lebih cenderung berkata 'OK'. perkataan yg mmg senang utk dituturkan (tak buang air liur) tp mmg 'azab' utk diri sendiri...

"can u plz help them..all our contractor waiting for the payment..long time job u know"....of course arahan bos kecik..

"ok"..jawab kuli..akhirannya, setelah bertungkus lumus,sampai ke hari ni, blum settle. need to double confirm dgn bos lain..tp dia xde masa..asyik attend meeting..(salah satu tabiat kt sini...sehari suntuk meeting pun xpe, xyah buat kerja)...

keja aku dh pending begitu lama & blum submit apa2x lg pd bos kecik..bahana aku ckp ok..kalau aku tahu nk jd mcm ni, baik aku ckp xtau buat..rasa mcm boleh je...ermm...mcm best je...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home