Sunday, July 5, 2009

monday yang sgt dullllllllll....

pagi ni..smpai opisss..sedull pagi isnin yg mmg membosankan suma org...teringat hari jumaat lps yg mmg mengerikan..sungguh..seram sejuk..

post ini sepatutnya ditulis jumaat yg lps tapi aku forward ke hari ini..sugguh, kami suma xde perasaan pd jumaat lps...

RETRENCHMENT...agak aku dlm 32 org yg kna, tp ada yg ckp, mcm 70 orang...ramai yg kena weh..sungguh, aku rase nk pengsan walau aku tau nama aku xde dlm senarai...kesian yg kena...

hari yg menakutkan, suma duduk menantikan phone call..tggu kna panggil, bagi surat,sign, kasi cheque, clear everything, then cau...terus blah yg x tahan..rase kejam sgt...kamu tidak diperlukan, outttt..macam gitulah...

bagi aku, yg dh tau nama dia ada, mmg senyum2x lg smbil packing barang..dia blah pun berbaloi sbb dpt banyak (kerja lama)..tp bg yg tak tau apa2x, mau merah muka ngan telinga beb...terkejut...tiba2x..

bagi yg tinggal ni, tggu & lihat je apa yg akan terjadi..dh merge..kalo rase x secure sgt, cari kerja lain..betul...rase tak secure sgt duk sini...ada sapa2x mau tlg aku tak? better offer???

1 Comments:

Blogger angah-irnie said...

uhmm..

July 5, 2009 at 10:19 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home