Tuesday, August 25, 2009

5 ramadhan 1430H

semalam, ada sorang budak baru yg tak sampai seminggu masuk keja bukak mulut...
"perggg...ko tau aku blh abiskan sebatang rokok kt bwh td..."
gua dh ternganga..biar betul mamat ni..sihat ke x?...
"ko apahal..dh tak btul?"
"weh, serius aku tak ingat...blh cina belakang tu offer aku rokok..apa lagi..aku isap la..abis sebatang br aku igt aku puasa..."
aku tutup mulut cepat dan bukak balik...
"aku nk ckp ko bengong boleh x?"
umat tu bantai gelak....
"sumpah aku lupa.."
tak agak2x abis sebatang baru igt...(dlm hati aku je)

hari 1st puasa dia duk kutuk kwn dia merangkap office mate aku gak, g mintak roti canai kt mamak bukit mahkota...
"mati2x aku igt dia nk beli topup kt kedai mamak..rupanya blh dia g mintak roti canai..."
dia siap jerit "oittt, ko x pose ke..."
dgn muka bersalah, terus kawan dia tu kluar...
siap blh kna sound dgn mamak lg suhdtg lg esok...
itu ok la, umat tu blum mkn....
si hayriel ni lg teruk..
cehhhhhh, biar
dia lupa.....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home