Thursday, August 20, 2009

Tindakan nekad....

semalam, intercom aku berbunyi..dlm pukul 5..tanpa ragu aku angkat cepat tp tetiba aku jd down bila dgr satu suara di talian..milik yg aku pasti tahu apa tujuannya mengintercom aku..aku tgk jam..lg satu jam nk balik, sibuk....plus menyesal aku angkat call dia...

pukul 6, aku still sibuk2x buat kerja..bukan buat2x sibuk, tp mmg ada keja btul..pukul 6.30, aku kemas stationery yg bersepah atas meja..susun suma ketas2x kerja...ah, duk lama2x xde paedahnya juga..bukannya ot aku berbayar..baik aku chau...

tindakan nekad aku hr ini utk tinggalkan dia pasti mengundang amarah..lantak kau...aku dijadikan bukan utk jaga hati suma org..benda yg mmg untungkan dia & susahkan aku mmg xde faedah...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home