Wednesday, July 8, 2009

hmmmmmmmm.....

Dah kul 10..lgsung aku tak sentuh apa2x kertas..malass..mungkin itu perkataan yg terbaik yg blh mendefinasikan aku di ketika ini..kakak melayu click kt sini, pagi2x dh kol.."akak sebenarnya ada interview hr ni.." hahaha..aku gelak.."tlg sampai pesan kt bos akak, akak EL half day tau.." oraitt...jap lg aku skype dia nyer bos..x rajin la nak gi ngadap..aku dh skype dh pun...yg penting pesan disampaikan..wlau apa cara..ye tak?

ha, knapa aku malas hari ni? sakit tekak la, batuk...xde mood nk buat kerja..nk mc? lagi blh bangun, mmg aku dtg opis punye..apa nk buat kt umah..lagi aku rase bosan..baik pagi2x bukak mulut telan sedut udara pagi sepanjang hgway KL-Seremban..air cond tutup, bukak cermin..save minyak..tau?

nk buat keja lah..nk x nk kena buat ni....

1 Comments:

Blogger angah-irnie said...

keje mek..

July 8, 2009 at 8:26 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home