Thursday, January 15, 2009

entah ape2x....

pagi ni, opis mate aku bukak mulut..duit yg dia kluar ngan aku ari isnin ari tu short..xtau pegi mana..tau2x time dia nk pakai, kira short 1k..mak aihhh..giler ajaib gak..berpinar mata den..dah lah aku yg kluar duit tu ngan dia (teman dia la time tu), bajet ada org amik, sape tau dia kluar duit banyak tu selain aku? aku nk pucat lelebih pun, xkan dia bajet aku yg amik...ape kes?..kira berat gak la...salah dia sbb x kira duit tu dulu, kira percaya kt bank, dan2x nk kira duit kt situ, dia mesti takut kna rampok nyer...alih2x duit dia x cukup biarpun dia nmpak akak pbb tu kira pakai mesin...

lum kul 12, dia ajak aku pegi bank lg...aku ikut je..mmg nk mkn skali lps tu...yg aku lak yg jd angin satu badan, bank tu bg dia 1k..just tanye bila u kluar duit ngan amik kt kaunter mana..ek elehhh..aku ckp, cam ne dpt? dia ckp mmg diorang (bank) short bagi...alahai kak...kalu aku, aku tiu dia kt situ gak..xpun mintak ganti rugi...boleh ke? isyhhhh.....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home