Sunday, January 11, 2009

astro wedding...

semalam kitorang layan wedding of the decade live kt 104..waaaaa...very the grand one..aku terpegun melihat kilauan batu2x yg melekat kt baju ekin..fuyooo..giler siot..rizalman ckp biar dia ngan mawi je tahu rega dia..kang nanti suma org xnak buat baju ngan dia..very the mahal one...wahaha..

pada aku, wedding astro ini terlalu melebih..membazir..1001 malam..macam kat tanah arab..byk jenis arab daa..ada arab tertutup & ada arab lebanon mcm baju amylea@stacy pakai tuh..ada nampak fesyen palestin x mlm tadi? mawi mungkin x berlebih, aku rase maestro yg terover shadow...ye, majlis dia taja..tp aku rase yg maha hebat di kutuk adalah tuan empunya cerita...MAWI...aku dengar mawi dpt 5juta sebagai bayaran hak eksklusif tayangan wedding dia kt astro (capang giler telinga aku)..kaya giler ko bai...org habis duit, ko dpt duit lg ada...dasatttt ko bai...

aku bukan peminat mawi fc or anti mawi (sebab dia tak buat ape2x pun kt aku)..aku bukan suka sgt bercerita, tp aku jd kagum kerana ada org macam dia..start dari org susah (felda), kini dh jadi org kaya..aku tgk ketua kg taib andak banyak punya bangga dengan anak buah dia (sengih memanjang, dari event kt kg, smpai kt palace)..betullah kata pepatah, tuah ayam nampak di kaki, tuah orang tak siapa yang tahu..yang semua orang tahu, mawi memang bertuah..jangan sesiapa sangkal lagi..untuk jadi seperti dia, just satu benda yg dia perlu korbankan...freedom...freedom utk hidup seperti orang lain..bukan senang utk jadi public figure seperti mawi..

baru td aku jumpa gambar syira...korang kenal syira tak? wahahaha..adik ipar mawi..(nk tau crita lbh cari kt oh bulan)..entah ape2x diorang kan..bukan sahaja tunang mawi,bini mawi, kembar bini mawi, bapak mertua mawi, syira adik ipar mawi pun jadi mangsa...lps ni turn sape? jgn risau sbb aku xde kaitan nyer ngn dia...

dah, tutup buku pasal mawi...cerita lain pulakssss...

1 Comments:

Blogger azlishukri said...

kalau berusaha, InsyaAllah berjaya.

January 12, 2009 at 7:37 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home