Wednesday, January 7, 2009

MALAYSIA boleh!!!

ini kes anak jiran aku..citer ni dah lama..lama xlama, masa raya aji ari tuh..cerita yg mmg gempakk satu kg (terbongkar)..kisah e (nama dia)..lantak, aku letak je..kalo dia jumpa blog aku, mmg balik kg, kalu aku nengok dia tgk muka aku pun x mahu, sah mmg dia terjumpa blog aku yg ada citer psal dia...ah, aku peduli apa..mmg bukan aku sorang yg bercerita..aku pasti mulut makcik kt kg mau lg berdesing telinga kalo dia dgr...aku sedang2x je..huhuhuhu..

citer dia kawin kt thailand..dia umur baya adik aku (23 tahun), kawin ngn budak kg tu gak, budak tu duk ums.aku x kenal pun (umur 21)..(stlh diselidik, dia amik degree hr)...citer dibongkarkan sepupu dia yg memberitahu mak si e tu yg anak sulung dia dh ada bini..skrg tgh pregnant...mak dia tu mulut kt kg boleh tahan jaja crita org..bila dh kna batang idung sendiri, mungkin berpinar gak mata dia..tp yg kitorang nk gelak, lps dia g nangis ngadu ngn mak aku (kitorang mmg psg telinga la..apalagi), dia blh cakap "x po la mok su..dh dia buat gitu..jimat pitis kito baru..." wawawa,,klakar..kitorang adik beradik senyum sumbing...cantik nyer cover...

yg pandainyer psal si e ni, mmg muka dia x de nk berkerut lgsung..nmpak cool memanjang.x nmpak mcm org ada masalah..akak aku je la perasan badan dia dh naik skit..cam sedap je...mungkin cukup mkn segala mugooo...lama gak la dia menyimpan rahsia sehingga berjaya dibongkarkan oleh mungkin kebodosan dia sendiri..eh, eh..pandai lak aku..ye la..sepandai2x kera melompat,ah..lantak, kera ke, tupai ke sama...tamak plus ngan x brapa cerdikk...

ekoran dari cerita e kt kg, lps tu heboh citer yg satu kapal ngn dia..suma org mlysia tau lah...rita & aidil serta cico haparak & elle (org thai..kap kun kap)...adik aku bantai gelak...mungkinlah mereka satu tongkang g kawin sana..wat konvoi...tup2x suma heboh psal bini dh slmat (ada isi)...kekuatan maaaa...utk beritahu kt org@family depa...hehehehe..

ada aku kisah ko kawin kt maner..dh org heboh..aku cuma geleng kepala..mintak di berikan fikiran yg waras & di jauhkan dr suma itu..lgpun kawin kt sane sah kn? mmg imam betul yg kawinkan mereka kn? apa2x hal kna denda je..byr denda. suma settle maa..kawin free tu penting..ahaksss

moral of the story, for me la...ko kawin la mana ko suke..yelah..ko dh besar kan? mak bapak@ family ko carik je masa susah..syiokk kot kawin kt luar negara...apa2x hal, siapa yg malu? tentulah mereka dan keluarga mereka.ayah aku cakap, lgsung tak jaga air muka mak bapak...huhuhu...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home