Monday, March 2, 2009

mama bosan vs mr bulu koreksss

agak-agak lu apa rasa jiwa gua sekarang? gua rase berantakan..gua xde kerja hampir seminggu sudah..bukan kena force leave ke apa, tapi mmg gua setiap hari datang opis, tapi xde kerja..sapa mau tolong gua..apa gua mau bikin sekarang..rase hidup gua tak adventure langsung wat kerja macam ni..hadap pc dan mengesurf benda yang simple dimple..email, blog, skype, ym, paper online, ...gua bosan beb...

bapak bos gua gone already..xtau brapa lama dia cuti..standard 3 hari, lebih x tau..lagi gua bosan..kalo tak ada gak kerja dia sorong kat gua..bila dia mau balik kerja ah??? rase dia penat lg kot buat kerja pasang canopy..

selepas gua tunggu bagai nak rak, loan keta gua hampir diluluskan.sedikit senang hati..tapi gua kna berhemat mula dr skarang.kena simpan duit banyak2x selain habiskan utk shopping dan makan..ada paham cik? duit ada, simpan..senang di hari kemudian...titik bertindih, tak bleh, kena titik je, kalo bertindih kena sambung lagi..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home