Wednesday, February 18, 2009

今天的故事 ....

1. Ada tengok cite budak kelantan tak? frankly speaking, aku tak tengok habis..belum pun sampai 15 minit, aku dah stop kan dvd player umah akak aku yg memutarkan cd cetak rompak citer tuh..sengalll, aku x suka...aku x tau ending dia, mmg aku xnak tahu pun..aku tgk kejap dah macam siut...macam tu ke? isyhhh...time kluar dulu, aku bercita-cita gak nk tgk cita tu kt panggung...fuhh..lega..aku x menyesal jika cita2x aku yg itu x menjadi kenyataan.

2. Kipas bilik aku rosak, kini aku lebih selesa menetapkan diri depan tv kt ruang tamu..panas giler weh sekarang...datang opis lg klasik, air cond rosak..haila, rasa macam kat dalam sauna.aku dh report tp deme xnak baiki..kitorang akan remove ke nilai nsdk x lama lg..aku tak expect so soon sbb kt sana furniture pun xde lg...so skrg apa kes beb? nak berpanas macam ni...swayy..(jgn menyumpah lebih)

3. Kakak aku tanya pasal baju t kaler itam yang ada gmbr orang main polo (kaler merah).aku tanye dia apesal? dia tanya aku balik, ko tau tak? mmg la aku tahu..selalu nmpak org pakai even ada sorang budak cina opis aku pakai. siap angkat kolar mcm yg ami ckp..hehehe...aku little bit curious la kan, xkan kakak aku yg ada anak 2 tu nk pakai? aku tanya dia lg, aku ckp, kalo nk belikan utk laki ko, mmg tak sesuai...dia bantai gelak..tu selera org muda ..lepak2x kt midvalley pakai baju polo sambil angkat kolar...tp kalo nk yg murah jgn tanya aku, sbb kalo pakai kot ada org tau itu siam mari......selera tu penting...

4. Citer yang sedikit cipan..aku touching gila ngn roomate aku..dia dak klantan la sama ngan aku, dia kwn ngan 2 lg budak sabah..aku touching psal apa tau? dia ckp sabah ngan aku...meluat seh...tlg...aku nk muntah..satu lg, aku byk kali nmpak dia smyg subuh kul 8.30..aku nk tepuk dahi kt situ gak tp x buat la..dlm hati aku, budak ni ikut mazhab mana? sesat apo..kan kalu aku ckp "tu la, kwn sgt lg ngan budak sabah', korang mesti anggap aku cam regionalis lak..labu-labu...

5. Apa perasaan bila berhadapan dengan orang yg bajet bagus..ni kes yg mmg korang tau la dia tu tak seperti yg digembar-gemburkan oleh mulut dia sendiri..please... nk bagi lebih pun, mulut aku ada agak-agak gak la...abis pun, aku geleng kepala...hehehe...labu gak la...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home