Friday, February 6, 2009

cuti lagi...yeeeee....


Click here to get the Code

esok hari cuti..isnin ni cuti gak..thaipusam..ada yg nak g tunaikan hajat kt tmpt biasa? ada sape2x yg byk dosa..sila, hapuskan dosa anda semua...pi daki tangga pakai lutut..jgn separuh jln..kena tabah..biar sampai ke kemuncak...bagi yg berkenaan la...jgn salah paham..isu perkauman tiada di sini...serius...

aku nak cari tv baru cuti ni..dua hari dh aku x tgk tv...rase ketinggalan 4 x 100m rasenya bila lama tak tgk buletin utama..tv lama beserta astro kawan aku dh angkut..dia baru kawin..dh pindah tmpat lain..tggal aku yg mmg masih setia disitu...sedikit kacau..

haa, aku baru teringat.lama aku x bukak murai.com.my..aku nk bukak jap..kot2x byk tertinggal cerita panazzzz..nk bukak metro online gak...boleh la, dari aku xtau apa2x...ye tak?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home