Monday, January 19, 2009

pagi yg gelap...

aku mmg angin satu badan bila org kunci jam, tp x bangun2x...hailaaaa, byk sway la...dia cam batang kayu, aku yg berkalih 5,6 kali..kalo ko tak nak bangun kul 6.30, jgn kunci jam kul 6.30...tido je sampai kul 8 pun...elok aku bangun hempas pintu pun dia tak gerak..cam tu la...kalo dh tido kul 3, ada possibility ke ko nk bangun 6.30..setan...bangun, korang lak cam berendam dalam tab mandi...tggu korang, memang aku masuk keja kul 9 la...kes cipan pepagi macam ni la...sakit...ati aku jd panas je wlaupun matahari lum kluar lg..

nasib la tempat keja aku 10 minit leh sampai..ditambahkan lagi dengan kederasan aku membawa kastia baja itam yg dah x berapa nak sayang, tp banyak berjasa kepada tuannye...x sayang ke? eh, jangan.....

kalo pagi aku dah gelap, mintak lah petang aku terang, dan malamnya kian terang...jgn sesapa buat sway dengan aku....

1 Comments:

Blogger smaelz83 said...

hahaha... jumpa blog ko... gila ah ding dong.. marah2 org di pagi hari.. kita kool je kak.. jgn marah.. nnt cepat tua..

January 21, 2009 at 12:11 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home