Wednesday, February 4, 2009

bila aku menulis...

lama aku x blogging...satu, mmg aku 2nd day lps bersama tumpang cuti orang lain..hehe..ye, betul..aku cuti 10 hari..kalah orang yg beraya..

dua, bukan aku xde idea..aku cuma sedikit bz menyettelkan kerja yg bukan tertgguh sblm cuti, ttp yg mmg baru disudu pd aku..dlm kepala aku mmg banyak nak luah tp jari jemari aku tak terluah..ternyata jari jemari aku tidak mampu membantu menanggung beban yg terbuku di benak fikiran...kacau..

di waktu ini, aku rase mcm nk kerja sampai kul 8..balik umah buat jiwa aku makin kacau..aku rela buat overtime biarpun x berbayar..tak pun aku doa agar petang straight minggu ni, kl akan dilimpahi hujan..biar aku xleh balik...korang jgn nk argue aku lelebih...busan....

pg ni dpt angpow raye dr cmpany..sedikit cipan kalo korang tau jumlahnya..aku tak nak menyumpah banyak sbb pg ni gak manager aku kasi confirmation letter beserta sedikit increment...jadi hati aku sedikit cool...

ekonomi yg down skrg mmg siut..bank bapak susah nk bg loan..mc2x hal..aku jd tension..entah bila viva forever aku akan kluar...harap dia lg menyenangkan hidup aku..jgn makan tuan...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home