Friday, March 27, 2009

entry yg xde title..aku xtau nak letak apa..

saat ini, kl dibasahi hujan lagi..sesekali diikuti panahan kilat dan dentuman guruh yang sedang2x..tidak terlalu menakutkan...

separuh dari kami telah berpindah ke nilai, tinggal lagi separuh yang masih tak buat apa2x..xde nak cari kotak besar or sibuk2x kemas barang..semua yg tinggal tu mcm xde perasaan..buat bodoh..itu yg aku nampak sekarang..termasuk aku..

lena aku kebelakangan ini x berapa nak lena..kekadang terlintas bagaimana environment kt sana dan peel manusia kt sana..itu kna buat persediaan fizikal & mental..kna jadi mcm kambing & lembu, masuk kandang kambing mengembek, masuk kandang lembu menguak..betul ke?

aku juga jd takut nk travel jauh2x..nk drive..ya Rabbi..aku dh gerun..kalo sapa jumpa aku tgh highway yg duk line kiri & drive bagai tak mau tu sila bagi hon 3 kali..berturut-turut..supaya aku dpt attack korang..friends..ok what? nothing else..

semoga hari esok jauh lebih baik dari semalam dan kehidupan hari esok akan lebih membuatkan kita semua rasa bahagia..eh, boleh ke ending macam ni...apa2x lah..aku suka...

1 Comments:

Blogger NuR_KaSEH said...

semoga dapat jadi pemandu yg berhemah n cekap di jalan raya..ml2 mmg ar tkut nti dh besa leh drift nooo...hahahaha....

March 29, 2009 at 7:56 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home