Wednesday, March 25, 2009

garam itu masin..soheh, sebab tu ramai orang tua yang ada darah tinggi...kalo ada yg muda skit pun, org klate yg blh hirup budu..hahaha..

sakit bila kena tipu..aku hampir2..biarpun dia menafikan niat utk menipu aku, aku tau pasti ada udang di sebalik mee..dia korek2x mee tu sebelum ngap, aku dia buat macam sayur sawi yang dalam mee tu..sayur yang sedap jika tukang masak letak 3,4 helai saja..telan sampai licin pinggan..beserta udang & mee tadi..dia nak tipu aku...itu yang aku rasa...

lepas aku tersedar, aku segera bukak minda seluasnya..agak2x baik kita tipu orang dari orang tipu kita..sungguh..tapi kes di sini, bukan baik aku tipu orang, tapi dah nak kena macam ni, aku rasa macam nak lempang dan maki semua orang yang macam2x dengan aku..korang paham tak gelodak perasaan aku sekarang? aku rase berdendam dengan semua orang sebab sekor orang cam buat taik ngan aku..cipan

apa2x hal, be aware dengan semua orang jahat yg cuba yg ketuk kita..semua orang..

2 Comments:

Blogger NuR_KaSEH said...

tie....
bakpo tue...?kena tipu gano?

March 25, 2009 at 2:09 AM  
Blogger mariati83 said...

weh, laju..on ym..aku cer....

March 25, 2009 at 2:14 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home