Monday, March 23, 2009

perasaan aku di jam ini adalah seteng masak..macam telur breakfast & roti beserta nescafe 3 in 1 mild

pukul 7.30pagi, mendung..sikit lg awan2x yg terkandung air itu akan muntah..menurunkan isi kandungan yang bakal meresahkan sesiapa saja terutama orang yang macam aku.mulut aku terkumat-kamit.baca doa. apalah dosa aku hari ini sehingga celik saja dari lena panjang terus dihujani dugaaan (inikah dugaannya, mcm lagu HUJAN)..nk ckp x subuh pg td..aku bangun..SUBHANALLAH..ALLAH MAHA KAYA..semua yang terjadi pasti ada rahmat di sebaliknya..PASTI

tapi bila dah jadi macam ni, aku jadi geram..sekarang ni kepala aku tgh pikirkan yang aku akan call bos showroom perodua kt bangi tu..betul, aku hanya nak tunggu 3, 4hari lagi..kalo tak, aku perlu lakukan sesuatu..tahap kesabaran aku semakin hari semakin nipis..SUMPAH...

hari ini lagi, akibat dari ujian ALLAH & kakak yg x reti bahasa tu, aku kebasahan lagi..aku sampai opis kul 9 dlm keadaan basah lencun..(seteng jam lewat dari hari biasa).. itu with baju hujan..tapi keadaan aku macam tak pakai baju kalis hujan tu langsung..tak cukup dengan lebatnya hujan yang melanda bumi kl pagi ni, seperti biasa juga jalan macam siut lagi..pesta lampu brek..gila dasat nyer jem..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home