Sunday, May 10, 2009

hijrah itu perlu..baik dr nantikan buah yang tak gugur..lps musim bunga yang indah..sbb musim tuai tak menjanjikan hasil yg lumayan..aisehhh...

one of our ayam tambatan mau blah...apa cer bro? biasa..lambakan kerja yg mungkin membuatkan dia mau muntah..atau terkena darah tinggi..mungkin ya, juga ter..perlu dititikberatkan...2,3 kali tarik tolak resign letter x perlu diherankan..dia mcm goreng pisang panas, amat laku di mana sahaja..siap cmpany br tlg byr compensation lg..kasi cau awal dr prosedur biasa..ya, kamu amat di alu-alukan..di sana atau di mana sahaja..dr kamu kestressan lebih baik kamu berhijrah..of course tmpt yg lagi baik & income yg lg gah..baru betul..cheers..hahaha..

ada sorang lg aku slalu nmpak relaxsss abis..betul wa ckp lu..aku slmba jer.."tery, u buat kerja eh?" senyum tu perlu ada..br nampak cam perli abiss..
"ya lorr..ini petang mau hujan"..hehehe..aku dh brapa kali dgr mmg bos aku surrender ngan mamat ni..mmg maut betul..

aku nk tgk lps ni sapa jd mangsa..mangsa keadaan yang perlu ditenangkan..aku macam dah nmpak sapa yg nak kna..juga aku mau gelakkan mereka.hahaha....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home