Sunday, April 26, 2009

ambo sedeh sgguh..ngoti...dok tipu langsung

Hari ni isnin, ambo kerja biarpun tekak sedikit sakit..seperti biasa company sgt beruntung dapat ambo yang sangat rajin datang kerja..sungguh,,mc tahun ni baru sehari beb..ni dah nk masuk Mei...bukan dedekasi ke tu?

tekak ambo sakit sebab minum air batu adalah sebab musabab yang dah jatuh ni. 2. sebab no. 1 ialah akibat bahana tengok bola kat bukit jalil sabtu lepas..yang nak cita, sampai ke pagi ni, ambo rasa sebak lagi..sungguh...ambo kesian dengan semua penyokong negeri kawe yang dah tak macam orang memberi semangat kepada semua pemain yang tak berapa nak memuaskan hati...bukan ambo nak condemn semua pemain tapi tu lah, memang ambo nk sakit hati gilo dengan khalid tuh...ambo x tau bkpo dia buleh lari terkedek2x hambat bola..pas 2 peluang byk dilepaskan begitu sajo...rugi sgguh...hok palo botok tuh ambo gere gok..asyik sepak kena palang gol..sapa sepak penalti, dia mmg kecewakan 50,000 rakyat klate...sedehh...

yo la, sapa ke ari nih, ambo x abih lagi mikir pasal kekalahan sbb penalti...ambo tengok bas penyokong yang berderet campur dengan ore klate yang mmg cintakan negeri berkampung kat bukit jalil tu, mmg ambo dok abis raso sebak..sgoti, dok wat lolok skit abuk...agok demo, apa raso hok palo botok nga sore lagi hok sepak melayang ke atas tuh? sore lagi,,khalid...tulung la....

2 Comments:

Blogger angah said...

wakpe marah sgt ni mek... ehhe aku ade gak kt stad mlm tu... trus terang aku pn xpuas ati ng slango, main cam xnak main...bile da ttinggal br menggelabah... kire mlm tu slango mng pn sbb nasib la... klu tgk pformance, hmm klate mng kot :D ehhe

May 3, 2009 at 4:22 AM  
Blogger NuR_KaSEH said...

SABAR LA TIEE....
KENO DOK BALING GE BTOL BUDU...HUUHU.
XPO TAUN DEPE KLATE CUBO LAGI N PASTI JUARO...HOOHOHOO...

May 3, 2009 at 8:10 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home