Tuesday, April 14, 2009

aku hari ini, esok, semalam...

aku tak tahu apa yg nk jot down, bosan, tak gak..tp rase xde benda interesting utk di share..semua benda yg sama hari2x...aku login blog hari2x time xde kerja tp hanya sepintas lalu..jejak blog org lain.puas...

one of our boss driver tanya aku, amacam best tak duk nilai..huh..aku lempar senyum biasa...bukan sinis & bukan manis..aku jawab "entah le, xde perasaan"...

office mate aku tanya "u skrg stay mana? tamau pindah nilai ke?"
aku jwb xde perasaan gak "i duk balakong"..
"waa, banyak jauh aa?" dia tanya lg..mcm byk sgt highway nk smpai sini...
"x jauh la...20minit @ setengah jam blh smpai ma..." buat masa ni aku prefer duk ngan kakak aku dr duk nilai yg xde apa..kl is the best..hahaha...

aku dh jmpa sorang yg aku paling nyampah nk tgk muka dia kt sini..kerek nk mampus itu ah soo..belagak..igt dgn aku je, tp bila aku korek, dgn suma org dia buat cam tu..eiii, aku dh kna skali ngan dia, rase bera muka aku, rase nk sepak org pun ada gak..aku bajet kalo ada apa2x yg berkaitan dgn dia, aku nk hantar mamat hensem kt depan aku nk je deal ngan dia..tp last2x aku gak yg kna balik...
"yati, u knal itu ah soo aaa?"
aku senyum.."apehal?"
"kerek nk mampus" aku gelak dlm hati..bangsa dia tuh...dgn mamat hensem pun nk tunjuk kerek.
"dia tanya i kan, mcm i ada hutang ngan dia" dia sambung..aku gelak
"elok la, i dh kna dgn dia smlm..rase naik menyampah tengok muka dia" kitorang bantai gelak..
ada dgr cmpy offer vss..kabar angin yg bertiup kencang skrg..tggu masa..nama sapa yg akan naik..kakak click kt sini dgn slmba, itu ah so salah sorang...
aku bantai gelak..kalo betul dia kena, lagi aku gelak guling2x...

done, jgn mengata org lg....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home