Sunday, April 5, 2009

life goes on...

Esok, seminggu aku dpt keta..jgn tak caya kalo aku dh blh bantai 110 kt highway & duk line paling kanan..tak seperti hari pertama, duk line paling kiri, ada lori, masuk line tengah & masuk kiri balik..ini dah xde..selesa kt line tengah..sedang2x..jgn laju sgt..takut smpai surat chenta...

aku pun x expect blh pandai cepat..ceh, keta auto..sape2x pun leh bwk...org kt sini dh boleh tahan..pergi tempat baru, kt mana2x pun kna tegur org dulu..nk tggu org tegur kita, mampus tak, org x mesra alam macam kita..yer tak?

dah ada geng nak g mkn..dh boleh masuk geng diorang skit2x..tak payah buat baik sgt pun..biasa2x je..

2 Comments:

Blogger NuR_KaSEH said...

waaa....pasni lehla drift gan aku yekkk..hehehehehe

April 6, 2009 at 1:51 AM  
Blogger manje said...

drift 2 gak... yg penting berhati2 di jln raya ok

April 9, 2009 at 5:25 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home