Tuesday, March 31, 2009

1st day @ nilai iffice...

pagi ni kul 7.15 aku dh kluar..rase lawa lak bawa keta putih no plat baru...hahaha...jgn jeles suma orang..kluar ikut mines, kenderaan sedikit merangkak, normal..kt situ kejap je..lps tol upm, suma dh ok...

sampai nilai 8.10..ok dr aku lambat pada hari pertama..barang penuh kt belakang..dengan kotak, cpu and monitor flat skrin yg bukan milik aku (cmpany nyer)...so, angkat barang & kemas skit2x...boleh tahan la..jgn buat kerja cepat2x sgt..takut org ckp rajin..kahkahkah..tak lupa, pokok yg geng kt desa petaling bagi..ada ni, sblh monitor aku...kenangan..

huh, benda cipan yg br aku detect..ym aku x bleh beroperasi lg kt sini..hampehh..sure ym kt sini kena block..tak semewah duk sana..ym, skype suma aku on..so, kalo ada sesapa nk chat ngan aku, sila install skype yer....(joh, sila install)...

1 Comments:

Blogger NuR_KaSEH said...

wawawa....ok doh ke bw keto..?ym x der ko..?hoohohoho...ntila aku insta
skype...huuhuhu

March 31, 2009 at 8:57 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home