Monday, May 11, 2009

rase mcm nk jalan2x perabis duit....


kwn kolej aku ajak g padang bukit tinggi..bulan 6, 1180.oo..dia bwk tour cmpany..actually dia kerja ngan agensi perlancongan kt kuantan..aku mintak jd assistant segera dia, mintak kasi discount half price..hampeh, mcm x berjaya..dia blh bg aku 1k je..rega family kata dia..huh, xde nya aku ada duit byk nk g mkn angin. baik aku simpan..kalo setakat 500 tu, x brapa nk sayang sgt rase...passport lg, kopaksss...tpbukan hr2x,,jln2x..knal tmpat org..sure best...

dia ckp, kalo ko nk budget x yah byr passport, dia cadang utk g kk..ujung tahun..ushar tiket air asia yg murah..jln2x lagi...aku suka.....

1 Comments:

Blogger Irnie said...

gi kk... nk itotttt...

May 20, 2009 at 10:34 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home